[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 13:32:53 CEST 2013

Službu DopisOnline je možné hradit třemi způsoby:

   - *Premium SMS* - pro neregistrované zákazníky
   - *Faktura* - pro registrované zákazníky
   - *SIPO *- pro registrované, ověřené zákazníky

http://www.ceskaposta.cz/cz/sluzby/e-sluzby/dopisonline/dopisonline-id26537/#5

Buď není info na stránkách aktuální nebo by to mělo jít i přes premiovou
sms? (vzhledem k tomu co se píše ve vlákně tak asi ta první varianta)