[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Čtvrtek Květen 16 13:24:34 CEST 2013

ja jsem o tom napriklad nevedel, ze to existuje. ale zaujalo me to.
napriklad babicce bych se bal poslat mmsku. navic ikdyby zvladla toto
uskali tak by ji pohlednice z dovosky potesila rozhodne nesrovnatelne vic.
takze pro me super vec. nemusim shanet nejake pohledy a znamky a myslet na
to atd.
Fakt je ten, ze propagace te sluzby asi krute selhala.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz