[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Čtvrtek Květen 16 12:33:13 CEST 2013

Dne 16. května 2013 12:08 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):
> jak jsem rikal musite uzavrit smlouvu na ty SMS (cena byla fakt v radech
> desitek tisic) - vyjel jsem si ted statistiku - za cely lonsky rok bylo
> zaslano 341 SMS v celkove cene 7036Kc
>
> myslite ze to ma smysl?

Jestliže to bylo ztrátové, tak to smysl nemělo. To bych to zrušil
taky. ALE jestli on nebude problém v tom, že většina lidí vůbec
netuší, že nějaký DopisOnline jde poslat. Jinými slovy, potvrzuje se
staré známé pravidlo, že je úplně jedno, co vyrábíte nebo jakou službu
poskytujete i kdyby to byla sebelepší věc, pokud ji neumíte prodat,
nebude mít úspěch. Ale může to být prostě tím, že klasické dopisy
skoro vymřely a nějaký DopisOnline je už nezachrání.

P.K.