[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Čtvrtek Květen 16 11:53:10 CEST 2013

Dne 16. května 2013 11:46 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):
> obycejny dopis a doporuceny dopis je jen specifikace vyplatneho -
> nezapominejte ze to musime take vyrobit - cena se lisi podle toho zda to je
> B&W, barva, pocet stran a zda duplex nebo jednostranka

Tak by tam byla nějaká fixní (vyšší) cena, přpadně opět omezení na B&W
oboustranný tisk do 4 stran. IMHO cesta by se našla.

> tech vsech moznych kombinaci je tam nechutne mnoho
>
> proste tohle byla spatna cesta (technicky) a i osobne se mi prici krmit
> takhle nechutnym zpusobem operatory

Krmí je zákazník, sám si vybere, jestli platit SMSkou nebo převodem
nebo nějak jinak. Jsou služby, kde člověk SMS akceptuje, protože je to
jednoduché, rychlé a bez nutnosti někam posílat číslo OP, SIPO nebo
jiné osobní údaje.

P.K.