[OT] DopisOnline (postservis.cz)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 16 10:13:48 CEST 2013

Zdravim,

jelikoz o tom neco malo vim ;-) tak odpovim.

Zacnu od konce - tzv. pohlednice do schranky je aktivita, kterou pro CP
zajistuje externi firma a pro Hybridni postu je defacto jen jako jeden
ze zakazniku - jednou denne proste k nam zalozi zakazku s nasbiranymi
pohlednicemi.

Co se tyka premiumSMS - podminky operatoru jsou natolik "vyhodne", ze
jsme tuto moznost zrusili - nehodlame si nadavat od zakazniku ze jsme
zlodeji, ze chceme za obycejnej dopis 27Kc, kdyz my ho vyrobime a
dorucime za 12Kc a operator za jednu SMS a vyuctovani si nauctuje vic
nez jednou tolik.
Bohuzel az donedavna CP neumela zadny ze zpusobu mikroplateb - to se
snad uz zmenilo (aspon mi to tu lezi na stole) takze jak bude jen trochu
cas tak tam ta moznost bude. Jen je to ted trosku casove narocne protoze
jednak se prave pred tydnem kompletne zmenila cela sluzba DopisOnline
(rozsirily se velmi silne moznosti) a druhak koketujeme se zmenou DB
platformy neb Sybase to trosku prehani...

Co se tyka tech udaju pro registraci - nezapominejte, ze musime lidi
nejak overit - hlavne proto, aby nekdo neudelal fiktivni registraci -
spojovaci cislo SIPO najdete v kazde schrance kde lezi vypis SIPO.

Ten dopis neni JEN doporuceny - je to doporuceny dopis vyhradne do rukou
adresata - u firem navic overujeme zda tuto registraci dela opravnena
osoba (detaily si necham pro sebe). Pokud overeni projde tak firma uz
nemusi nic dalsiho a muze rovnou posilat a jen ji kazdy mesic prijde
faktura.

Radek Vicek