Problem autoradio

Středa Květen 15 21:14:42 CEST 2013

On je to cely integrovany system - PP, klima, muze tam byt navigace...
je to slozity jak ponorka. A jedna stranka na displeji je radio ;-)
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://farm4.static.flickr.com/3300/3624459429_3cf3a9ac65.jpg&imgrefurl=http://www.flickriver.com/photos/baging/3624459429/&h=338&w=500&sz=105&tbnid=czZN8Qy_J5EU6M:&tbnh=90&tbnw=133&zoom=1&usg=__PM9uPPUMl_AGQTIRnTGQWVlAEW4=&docid=nfgUdChHkbcxfM&hl=cs&sa=X&ei=id6TUdeKG9OGswassoDQDQ&ved=0CCsQ9QEwAA&dur=635
Jinak ale vsechno funguje normalne... Pripada mi to proste jako spis
analogova zavada...  Ale blbe se to meri a testuje mimo auto, zatim asi
necham a budu shanet jiny.