Atari 800 a kartridž Turbo 2000

Středa Květen 15 20:33:44 CEST 2013

Dobrý večer,

	děkuji všem za nápady. Krabičku tedy ještě jednou rozeberu a podívám
se, jak a co tam je. Zkusím posílit napájecí spoje, dát tam blokování a
uvidím, jak to půjde. Třeba se to povede. Přečíst paměť půjde asi
složitě, protože je zapájená a zkušenost z práce praví, že tyto plošné
spoje výměnu součástek moc nesnášejí. DUMP se možná někde na webu najde,
paměti někde v provizorních skladovacích prostorech mám a programovadlo
mám také, takže by to šlo udělat. Úplně nejlepší by bylo dát tam jiné
Turbo, takové, které mám na kazetě, ale jak jej z kazety dostat do
EPROM, či EEPROM, to skutečně netuším.

	Pro nezasvěcené, Turbo 2000 je přenosový systém, vymyšlený v ČSSR, pro
zvýšení rychlosti přenosu na originálním magnetofonu. Číslo turba určuje
jeho přenosovou rychlost, proti základnímu systému přenosu po blocích
rychlostí 600 Bd je Turbo razantně rychlejší. Více třeba zde
http://jpecher.sweb.cz/index.htm

	Nicméně mám teďka jiné starosti a priority, takže toto si nechám až na
jindy. Alespoň vím, na co se zaměřit a kde může být chyba.

	Saša Svobodová