Volvo - pohon vozidla - rekuperacni setrvacnik

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Květen 15 19:58:10 CEST 2013

Taky potvrzuju. V mych poslednich dvou autech (LR Discovery, Volvo 850) jsem
mel v obou automat a automat je takovej jinej, co se tyka slapani na brzdu.
Ve spouste pripadu, kdy jsem normalne pribrzdoval, jsem tady nechaval
prevodovku, at si to vyresi sama, a vysledek se dostavil - na obou autech
zadni koutouce sly na vymenu kapku driv, nez by podle probehu asi mely - a
byly v odou pripadech vyslovene hnusne: orezle, hruba gramofonova deska (s
novymi destickami se to dalo na chvili "zazehlit", pak se gramofon udelal
zase) a tak podobne.

Muj servisak mi rikal, ze je to tim, ze jsem se odnaucil pouzivat brzdu,
tedy se brzdy neopotrebovavaji plynule a prubezne se nelesti. A ze se do
tech runych dulku dostava sajrajt, ktery pri naslednem brzdeni roznesu po
kotouci a zatlacim do oblozeni desticek, takze z toho za chvili litaj spony
(a opravdu litaly, prestoze zadni oblozeni nebylo jeste ani zdalek na
limitu, spis tak mezi polovinou a tretinou).

Tak jsem to akceptoval a jsem pripravenej na to, ze zase za dva, tri roky
koupim nove zadni kotouce a nijak to neresim.

Pavel Kutina