Spolehlivost dnesnich SSD disku?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Středa Květen 15 09:16:16 CEST 2013

Diky za odpovedi ohledne poruchovosti SSD.

Muzete mi jeste poradit, ktereho z techto kandidatu koupit?
Jedna se mi o to, jestli ty drazsi a papirove rychlejsi disky stoji za
ty penize,
jestli uzivatel opravdu pociti vyssi rychlost v realnem kancelarskem
provozu
(Start a probuzeni Win7/64, prace s dokumenty Office, prace s maily).
Ted myslim porovnani rychlosti levny SSD - drahy SSD.

Cenove zajimavy mi pripada tenhle za 3767 Kc + DPH:
http://www.atcomp.cz/zbozi/ssd-2-5-250gb-samsung-840-sataiii-basic/detail.aspx?p=z:313900

Mistni IT dodavatel mi doporucil tenhle za 4377 Kc + DPH
http://www.provyt.cz/kingston/pevne-disky/kingston-240gb-ssdnow-v-200-sata-3-2-5-7mm-height-/product.aspx?id=392899

nebo rychlejsi variantu za 4628 Kc + DPH
http://www.provyt.cz/kingston/pevne-disky/kingston-240gb-hyperx-3k-ssd-sata-3-2-5/product.aspx?id=376574

Jiri Sladek