Re: Atari 800 a kartridž Turbo 2000

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Květen 15 08:21:42 CEST 2013

Jaký je to typ epromky? Pokud si vzpomínám tak cartridge se dělaly s 2716 a tahle má 28 noh. Může tam být třeba 2764 nebo 27128, případně větší.
Má všechny adresové vstupy ošetřené? Stačí třeba jeden v luftě a paměť pak skáče po stránkách. V poslední řadě bych taky zkusil sehnat výpis epromky a provést komparaci. Koukám, že pamětníků je tu dost, výpis nebo vzorek paměti by nemusel být až takový problém.
Pavel Glajc