Re: Atari 800 a kartridž Turbo 2000

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Květen 15 00:46:17 CEST 2013

A ja si myslel, ze to byl hitech komresni algoritmus ala PowerPacker aspol.:-) protoze jsem Atari za tyden-mesic prodal a nasetril na Amigu 500 (1987-1993 nejvic cool hracka) a tam blizter pri depackovani po obrazovce blikal uplne stejne jak ty turba :-)

No jo vlastne, mi nejaky chytry pan z vojenskeho opravarenskeho zavodu cosi s kazetakem robil, ani jsem nevedel ze implantoval klubko odporu:-)

Pro nostalgiky: http://www.30letpc.cz/cs/

Odesláno z iPadu