Atari 800 a kartridž Turbo 2000

Úterý Květen 14 22:36:45 CEST 2013

Ja myslim, ze tam nejake silnejsi spoje naznacit sly, ale uz si to teda
nepamatuju... Vim jaka drbacka byla s drobnym redesignem nejake casti,
kdy se to zamalovavalo a prekreslovalo - a kdyz to bylo zacunene dost,
mohlo se zacit znova ;-)
Kolega tehdy delal docela slozitou desku a drbal se s tim asi 3 mesice,
asi takovou co se dnes da navrhnout a dat do vyroby za den 10x mensi.