Atari 800 a kartridž Turbo 2000

Jindroush kubecj na asw.cz
Úterý Květen 14 21:24:09 CEST 2013

On 14.5.2013 21:20, Alexandra Svobodová wrote:
> Hezký večer přeji,
>
>     mám tu takový malý problém, který trvá už moc let, ale teďka mne to
> už opravdu rozčiluje. Dávám pomalu dohromady svůj první počítač :-) No a
> už od dětských let je tam jedna zrada a to je zavedení Turba z
> kartridže. Často se stane, že se "nenačte celé" a pak nefunguje.
> Projevuje se to tak, že se nevypíší všechny texty na obrazovce. Po
> několika pokusech se to většinou povede, ale i tak je to třeba deset
> resetů počítače a to není optimální. Pokud se už chytí, tak pak funguje
> jak má.

> [...]

Je to cart s tlacitkem? Musi se tlacitko drzet po dobu zavadeni nebo je
tam 'neco', co by melo tu cart samo odepnout?
Nemuze byt problem ciste mechanicky, tj. spinave kontakty v konektoru
nebo na plosaku, pripadne prilis tenky plosak - u ceskych samo-domo
cartu to obcas delalo problemy (i kdyz by nemelo).

Zdravim,
--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.