Atari 800 a kartridž Turbo 2000

Úterý Květen 14 21:20:59 CEST 2013

Hezký večer přeji,

     mám tu takový malý problém, který trvá už moc let, ale teďka mne to
už opravdu rozčiluje. Dávám pomalu dohromady svůj první počítač :-) No a
už od dětských let je tam jedna zrada a to je zavedení Turba z
kartridže. Často se stane, že se "nenačte celé" a pak nefunguje.
Projevuje se to tak, že se nevypíší všechny texty na obrazovce. Po
několika pokusech se to většinou povede, ale i tak je to třeba deset
resetů počítače a to není optimální. Pokud se už chytí, tak pak funguje
jak má.

     Nenapadá někoho, čím by to mohlo být způsobené? Může být nějak
"načatá" kartridž? Ale co si vzpomínám, tak to před těmi dvaceti lety
dělalo také, jen ne tak moc...

     Děkuji za případné náměty :-)

     Saša Svobodová