OT - Velke firmy me bavi

Úterý Květen 14 20:09:16 CEST 2013

Dne 14.5.2013 19:52, Petr Zahradnik napsal(a):
> Já bych řekl, že když jde opravdu o zajímavou zakázku, budou tam
> hlavně úplatky. Taková zakázka se mezi normální firmy vůbec nedostane.
Pro nás to nebyla extra lukrativní zakázka. Nabízeli jsme jim stejné
ceny, jako všem ostatním zákazníkům. Jen děláme věci,kterýma se nikdo
jiný nezabývá.

> Pak najednou přišel papír v PDF k podpisu. Tam bylo napsáno, že se
> jedná o zakázku financovanou z nějakých fondů EU a že se zavazuju k
> tomu, že kdykoliv se soudruzi rozhodnou, můžou mi dělat audit a
> zkoumat kdeco a hrabat se mi ve všem a já jim ještě budu ve svém čase
> za své peníze poskytovat součinnost. Tak jsem je poslal do háje.
Jo, jo. Na nás zase v těch obchodních podmínkách chtěli, abychom jim k
tomu zařízení dodali kompletní dokumentaci, kterou pak nesmíme dát třetí
osobě. Normálně když někdo chce, dáváme dokumentaci pro servis a ani to
většinou nechtějí. Když s tím něco je, přijedeme.

Anděl