Re: LinAxePad (bylo: Re: GPS modul EM-411, povolení $GPVTG, PICAXE seriový port)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Květen 14 13:05:24 CEST 2013

Zdravím,

mám taky 1.5.0.

Na Kubuntu 1304 a  1104, na obou se to chová stejně.

zkuste něco opravdu rychle napsat.

U mě se to chová tak, že kurzor se "zapomene cestou" a najednou zjistím, že
píšu doprostřed již napsaného textu.

Označování textu:

napište si pár řádků (třeba nesmyslů)

označte kousek textu, dejte delete. A od tohoto okamžiku kurzor furt
označuje a není možné se toho zbavit. (ale není to 100% vždy)

Jakmile je text označený, není možné ho odznačit zmáčkutím Esc.  Takže musím
vzít do ruky myš a odkiknout to.

A při psaní to občas hodí  doprostřed psaného textu nějaký paznak (např ^H,
který není vidět v editoru ) a který vadí kompilaci. takže musím Linaxepad
vypnout, najít paznak např mceditem a zase zpět.

Díky Zapik