OT ADS v NTFS

Jindroush kubecj na asw.cz
Úterý Květen 14 11:51:30 CEST 2013

Neco - (podle vseho curl lib) tam pridava ty streamy, do nich si pise,
odkud byl dany soubor stazeny. IMO je to uzitecna vlastnost, jen je
(jako obvykle u ms) nesikovne skryta.
Kdyz ty streamy zahodite, protoze je cilovy FS neumi, nic se v tomto
pripade nestane.

malware ADS samozrejme pouziva - jdou udelat napr. i na adresari ;)