OT ADS v NTFS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Květen 14 10:53:02 CEST 2013

pokud jste kopíroval soubor ISO, tak by nic takového nemělo na člověka
vybafnout.

Ale pokud jste kopíroval soubory Z toho ISO, tak to samozřejmě ISO formát
umí jaksi už z principu.

MS ale na instalačky dává už dlouho skrytá data, aby to právě při prostém
zkopírování dat nefungovalo.

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>

myslel jsem, ze me u MS nic moc nemuze prekvapit, ale dnes jsem chtel
nakopirovat instalacku (ISO) MSSQL 2012 z externiho disku na fileserver
bezici na linuxu (je tam bude ext4 nebo raiserFS).

A ejhle kopirovani hlasi, ze soubor obsahuje Alternativni datove proudy
a bude zkopirovan neuplny.

Tak jsem se dival co to je za "vejrovinu" - pochopil jsem to tak, ze se
je to pred uzivatelm defacto ukryty soubor, ktery nema vlastni zaznam v
tabulce souboru ale je navazan pres nejaky atribut na jiny realny soubor.

Prijde mi to jako vyborny napad! hlavne treba pro sireni viru...