OT Vedeli ste, ze...

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Květen 14 08:26:09 CEST 2013

Ten material neni zas tak spatny, kdyz nemate pilku, da se dobre rezat
vyskrabanim nozem, dale se velmi dobre a rychle vrta. A na pajeni je treba
mit kvalitni pajecku se stabilizaci teploty a ne trafopajku, pak neni
problem. Kdo dela s dratovyvodovymi soucastkami, tak na prototypy idealni
material.
Karel