Volvo - pohon vozidla - rekuperacni setrvacnik
Pavel Kutina
hw na prelude.cz
Pondělí Květen 13 21:16:22 CEST 2013
Jak nic extra? Co bych dal za 20kW na pet vterin pri rozjezdu "zadarmo"...
Kdyz necham zapnuty palubni pocitac na okamzitou spotrebu, tak se na nej
nesmim pri rozjezdech prvnich par vterin koukat, prece jen uz jsem starsi
pan a cisla 50l/100km mi nedelaji dobre (a to to vic neukazuje jen proto, ze
to vic neumi) - a kdyz si uvedomim, ze ten deci nafty to sezralo jen proto,
ze ten pitomec prede mnou nevi, kde ma to jeho auto dvojku, nebo ze si ty
baby u prechodu jenom povidaj, ale prechazet nebude zadna, tak to vazne
nepotesi. Takhle by ta uz jednou vydana energie neprisla uplne nazmar (a
krome toho to bude nezanedbatelne setrit brzdy).
Ted uz to jen rozumne mechanicky zjednodusit, jinak to bude cosi jako
dvouhmotovy setrvacnik, tj. kurvitko, ktere je dobre predevsim k tomu, aby
potlacovalo jevy, ktere vzniknou jeho instalaci :)
Pavel Kutina
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 13, 2013 7:29 PM
Subject: Re: Volvo - pohon vozidla - rekuperacni setrvacnik
Tak spravne asi v Joulech nebo Ws, no ;-) Zjednodusene je v tom vypoctu
vsechno :-P
Kazdopadne 5s kopanec +20kw neni zas tak nic extra
Další informace o konferenci Hw-list