Datovy tarif M2M

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Květen 13 18:15:34 CEST 2013

> Jenže to by nepomohlo. Za prvé ten limit pro jejich weby je jen 500 MB
> (byť to se profláklo až dnes z jejich webu), za druhé, co je důležité,
> jakmile skončí oněch 200 MB FUP, tedy nejpozději měsíc po nabití,
> spadne rychlost na 16 kbps - a to včetně jejich webů. Takže pak prostě
> pomalu pojede stejně všechno.

A tohle se pise kde? Docela zasadni informace.
Uz jsem se tesil, ze za 400,- za rok budu cist iDnes normalni rychlosti :-)

Ted zbyva seznam a vodafone se svou nejhorsi siti (O2 & TMo aspon sdileji 3G navzajem) a treba budeme cist Novinky rychlosti uzasnych 20 kb/s. Pres to by se uz mozna protlacila G729ab :-)