Elektrický ohradník 3-5J ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 13 16:25:31 CEST 2013

Opravoval jsem asi pred 5 lety nejaky polsky vyrobek, uvnitr bylo trafo
z mikrovlnky, tusim s jinym primarem  :-)
Cele zapojeni bylo velmi jednoduche a nebylo oddelene od site. Jako
predradny odpor pro nabijeni hlavniho kondu ( olejak 50M/450V )
byl pouzit dalsi kondik primo v serii se siti, za tim mustek. Ono to v
podstate oddelene od site 230V je diky tomu trafu. Vyrobce k tomu
dodaval i menic pro provoz z autobaterie.
Po kazde bource v tom odesel tyristor, uspusobil jsem to na snadnou
vymenu tohoto prvku a dodnes o tom nevim :-)
Majitel tvrdil, ze je to nejlepsi strojovna co kdy mel - ze to poradne
praska i kdyz prsi.