OT - Opet platebni karta

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Květen 13 16:21:13 CEST 2013

Ale jo. Terminaly museli predtim menit tak jako tak, kdyz zavadeli ty
bezkontatkni karty, proste proto, aby mely tu bezkontaktni ctecku. No a
pak jim to s nejakymi kartami nefungovalo. Tady se dalo predpokladat, ze
maji chybu ve firmware a upgrade pomuze.
Firmware muze byt ve stejnem akceptoru jiny, podle toho kdo jej vytvoril
a na ktere zuctovaci centrum se pripojuje. Takze jedne bance to
fungovalo a jine klidne ne.

Martin Hanek