OT - Opet platebni karta

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Květen 13 16:03:39 CEST 2013

Ahoj,

tak otvírám ještě toto vlákno. Už jsem byl testovat bezkontaktní
placení v Baumaxu, to funguje výborně. A představte si, minulý týden
jsem byl na té samé pumpě, kde mi opakovaně nefungovalo placení čipem.
Chovalo se to takto:

Karta se zasunula do terminálu, ten ohlásil chybu čtení karty, vytáhla
se karta a bokem se sjela magneticky na proužek. Pak podepsat. Když se
šlo rovnou na proužek, terminál si vyžádal kartu zasunout a pak
ohlásil chybu čtení karty a už to magneticky šlo.

OK, tak jsem přišel minulý týden na pumpu, zastrčil kartu a čekal na
hlášení o chybě čtení karty. A on si terminál řekl o PIN. Tedy už to
funguje. Zjišťoval jsem, jestli mají nové terminály a prý je mají
staré, jen snad asi mají novější software. Nevím to úplně jistě,
protože tam byly dvě slepice, které se chichotaly a mlžily. Nejdřív že
jako nic, pak že jako něco jo...

Takže bych to vyhodnotil tak, že jim aktualizovali firmware v
terminálech a už to frčí.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem