prevod TTL/RS232 pri 3V

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Květen 13 13:50:57 CEST 2013

Dobry den,

mozem sa spytat, preco ste sa nepozrel na stranku maximu a nepozrel si
prehlad sortimentu? Myslim, ze by ste si urcite vybral aj pre bateriove
aplikacie. Namatkou z tych, co ich seka aj konkurencia, sa daju spomenut
max3380/1e. Ale maju aj vhodnejsie a modernejsie, urcene ku bateriovym app.
A pokial by ste bral stanglu, tak by nemal byt problem aj so zohnanim a
cenou.

A.