Merici odpory 10m a 10 Ohm

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 13 13:20:41 CEST 2013

 13.5.2013, 12:58:00

Ono predevsim nelze jaksi cekat, ze vam nekdo proda cihlu zlata
(nebo vysoce stabilni R) za cenu flasky piva.  ;-)

Jake parametry ma, ten R co jste si umotal z kousku manganinu ?
Samotnej manganin ma tk cca 10 ppm, u rezistoru to bude spise horsi.
Vykonove zatizeni, jak jiste vite, je snadne zvednou pomoci serio/paralelni
kombinace.
Ano, spickovy merici R to nebude, za ten je holt treba, zvlast u
vetsiho vykonoveho zatizeni, se trochu placnout pres kapsu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz