Re: Elektrický ohradník 3-5J ?

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Květen 13 12:45:46 CEST 2013

Diky za obsahlou odpoved, a pak ze mi nikdo neodpovi :-)

Ja jsem vybadal, ze od 2011 je limit EU 5J (dalsi regulace, po kolikate uz?) takze silnejsi uz nekoupite, jedine zbastlit.

No a ty 5J stoji casto 9900 bez dph a vyzaduji 230V a maji pomerne vysoky 10 i 20W neuzitecny prikon jak pisete.

Kolik to vase bomben fest reseni vyjde i se zapoctenim prace? Nemuze to nekomu zpusobit srdecni zastavu?

Chtel jsem ne 10 km ohrady ale jen lehkou mobilni 90cmx50m sit Ovinet (cca 2000,-) na prepazeni zahrady na ovce (ty vyzaduji velkou energii takze ta sranda vyjde nejmin na 15000 kdovi jestli se to nepotrha a budu muset kosit kvuli zkratum, tak koupim 50x120cm balik ovci uzlikove pletivo za 980,- a to vydrzi deset let nejmin, ale je s tim zase drina...

Odesláno z iPadu