Datovy tarif M2M

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Květen 13 10:48:29 CEST 2013

http://www.mobil.cz/cenik-sluzeb.aspx
mohli napsat, jak dlouho ten internet internetuje, zda 6 nebo 12 mesicu od posledniho dobiti? A opravdu jen 16 a ne 32/16 jako tmobil?
 Bleskmobil take uvadi 16 a to davno neni pravda, pokud kdy byla...
A zkopirovali i ten poplatek za komunikaci s operatorem :-)
Ps: Ja postupne zjistuji, co vse je v o2 blokovano a to i pred fupem.

Odesláno z iPadu