[OT] DVD WIN 7

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Květen 12 14:26:57 CEST 2013

Kdepak, lze použít jakýkoliv OEM či FPP médium Windows 7 a dokonce v jakýmkoliv jazyku. Musí sedět pouze verze. Při instalaci pak nedoporučuju zadávat číslo, ale zadat ho až při aktivaci. Aktivace pak úspěšně proběhne. Mám to otestováno na horomadě OEM licencí Win 7 Pro výrobců Asus, Acer, HP, Dell, Lenovo a Sony.
V MSDN by iso mělo jít taky sehnat, jenom nesmí mít v popisu VL, který je pro Volume Licence, tam jsou čísla skutečně jiná...