sklokeramická deska

Míra Beneš benes.m na stapro.cz
Sobota Květen 11 15:16:03 CEST 2013

Nam asi po 7 letech deska Baumatic cimdal casteji prestavala detekovat
hrnec, nejdrive na jedne, postupne na vsech ctyrech plotnach.
Vymenil jsem jediné tři elyty v ridicim modulu (cena cca 6k) a vyreseno.

mira

PS: ani ne tak jako na znacku se zamerte spis na typ elektroniky co v
tom je (desky branduje kdekdo, elektronik tolik neni) a urcite reseni
dohledate