tablet - ghost touch

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Květen 11 14:27:28 CEST 2013

On ten tablet jede na proud primo z AC zdroje a odpoji baterii i kdyz je podpeti? A pak sice jeste vse funguje a jen zblbne logika touch screenu?

To je zvlastni proto, ze zhusta pri jinem (nizkem) napeti i stare nokie a i apple hracky zahlasily: nepodporovane prislusenstvi...

A osciloskop tedy zadne vlneni neukazal?

Odesláno z iPadu