UV laser s kruhovou stopou

Pátek Květen 10 22:32:42 CEST 2013

Protože to bylo strašně zdlouhavé. Bylo to v době kdy nebylo moc
možností jak udělat předlohu pro tišťáky. Ještě jsem to tehdy kreslil
2:1 na papír a fotografoval buď sám na formát negativu 6x9, nebo mi to
fotili v Polygrafii v Sadské přímo na formát desky (pozitiv se kopíroval
z negativu kontaktně). Možnost nechat si udělat prokovenou desku byla
zcela minimální.
Potom jsem taky zkoušel kreslit plotrem přímo na desku trubičkovým
perem. Tam byl zase problém s tlustýma čarama. Jak pero přejelo přes
částečně zaschlou čáru, seškrabovalo barvu a nejen že nebyla jednolitá,
ale ucpávalo se.
Anděl