UV laser s kruhovou stopou

Radovan Augustin rado_augustin na yahoo.com
Pátek Květen 10 16:58:54 CEST 2013

a tady je link na ten popis:
http://elm-chan.org/works/vlp/report_e.html

Radovan Augustin

________________________________
 From: Radovan Augustin <rado_augustin na yahoo.com>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 10, 2013 4:57 PM
Subject: Re: UV laser s kruhovou stopou

Tady je popis kvalitniho laser projektoru s analogovym PID driverem a s galvo servem s kapacitnim encoderem. Digitalni PID driver by to asi nezvladl.
Jestli to ma na 60 metru presnost 1 cm, tak to je presnost vyhylovani zrcatek 0.00017 stupne
z fotek je videt ze to zvlada velmi presnou opakovatelnost.

Je fakt ze s rotujicim zrcadlem se stabilnimi otackami zvladne spinani laseru taky digitalni obvod a s dobrou presnosti casovani.

Radovan Augustin