UV laser s kruhovou stopou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 10 15:28:46 CEST 2013

To musel byt krasny projekt!
Az me ve Vasem zastoupeni mrzi, ze o nem mluvite s takovym despektem.

PL

******************************

From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 10, 2013 3:17 PM
Subject: Re: UV laser s kruhovou stopou

Před 25 lety jsem měl upravený Colorgraph, dal jsem do něj žárovičku s
clonkou 0,3mm. Výstupem pro zvedání pisátka se žárovka zhasínala.
Programy s výstupem pro plotr (tuším že rozhraní HPGL) už automaticky
tlustší čáry šrafovaly. Založil jsem film a po 2 hodinách (kreslilo to
strašně pomalu) jsem buď zjistil že jsem si udělal malé okraje a film
byl vypadlý na stole :-( v lepším případě se mi povedlo obrázek vyvolat.
Kvalita nic moc, daná pevnou šířkou čáry. Hlavně to bylo strašně pomalé.
Dneska bych o takovém řešení vůbec neuvažoval, pro prototypové desky mi
přijde oprimální natisknout předlohu na tiskárně.
Anděl