Re: Staré mobily jako nové

Pátek Květen 10 14:31:08 CEST 2013

Dne 10. května 2013 14:22 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):
> A co nejaka BT klabosnice a mit to jako uplne oddelene zalezitosti. Na
> mobilu by pak stacilo jen ON/OFF, zelene a cervene tlachatko.
>
> Zelenym se da listovat poslednich x volenych cisel a podrzenim jej vytocit.
> Ja stejne vetsinou volam bezne jen par cisel.

To je tak jednoduché, až je to složité. Když bych si dělal mobil na
koleně, určitě bych na něm chtěl mít základní klávesy, tj. čísla, *,
#, zelenej / červenej a pak aspoň dvě šipky na na listování.

Měl jsem v ruce senior mobil s rádoby jednoduchým ovládáním, v praxi
na něm bylo málo tlačítek (neby byl debilně napsaný firmware), takže
zelený mělo zdvojenou funkci. Neexistovalo vyťukat číslo nebo vybrat
ze seznamu a zeleným rovnou volat, člověk to zelený musel mačkat
dvakrát.

P.K.