Re: Staré mobily jako nové

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 10 12:57:58 CEST 2013

Viem ze vies, len som to chcel pripomenut sirsiemu publiku, aby sme mali
rovnaky zaklad pre diskusiu, ktora tymto aj skoncila :-)

Takze technicky schodnym riesenim by bolo urobit to cca na tej baze ako mam
ja, ale tam je zas problem dizajnovo - uzivatelsko - cenovy, cize to v
zasade konci ako kravina v rukach velkych deti, ktore sa chcu pohrat bez
ohladu na peniaze a cas.

Taky je proste svet.

Dňa 10. máj 2013 12:26, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):