Re: Staré mobily jako nové

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 10 11:49:45 CEST 2013

Ano, klavesnica je problem.

To s tym "customizovanim" hotoveho mobilu moze byt komplikovanejsie nez sa
zda - vyrobca ti asi neda schemu alebo dokumentaciu. A reverzne
inzinierstvo je otrocka praca. Ale mozno som len pesimisticky.
Okrem toho, ak by sa nieco reverzlo, je mozne, ze ina seria mobilov uz bude
hardwarovo ina. Mam skusenosti trebars s displejmi do mobilov - tri na prvy
pohlad identicke displeje do jedneho konkretneho typu mobilu maju tri
rozdielne radice. Firmware mobilu si to nejako ohmata a zisti ktory je
ktory. A podobna situacia moze byt aj s inymi sucastami mobilu, takze tazko
odpracovany vysledok reverzovania bude nakoniec nanic, resp. obmedzene
pouzitelny.

Dňa 10. máj 2013 11:40, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):