Re: Staré mobily jako nové

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Květen 10 10:51:13 CEST 2013

nowyda :) tak je to uz i hotove :) ja netvrdim, ze to neni pracne. toho
programovani je vzdycky spousta, zvlaste pokud je tam ovladaci rozhrani pro
cloveka. ale neni to nic extremne komplikovaneho. jen je toho trochu vic :)
a hw se da sehnat za par babek. a clovek si tedy muze udelat mobil podle
chuti :) a mam pocit, ze vetsina staromilcu ani nepotrebuje SMS, takze o to
je to jednodussi :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz