Re: Staré mobily jako nové

Pátek Květen 10 09:44:22 CEST 2013

Dne 10. května 2013 9:21 Pavel Krafcik <hw na pjk.cz> napsal(a):
> Zdravím,
>
> našel jsem firmy, např.
> http://www.ima-shop.com/product_info.php?products_id=745&osCsid=v8q65p9l6f4ddmfipjgdmj8cg4
> , které prodávají staré mobily. Prý nepoužité a tak podobně. Myslíte, že
> mohou ty mobily být funkční a schopné běžného provozu?
>
> Když vidím tu T39, tak mě přepadla nostalgie. Ten úžasný pocit, když člověk
> přijal hovor sklopením padacího mostu, nebo to úžasné poziční světélko,
> blikající v noci v ložnici,...

Za T39 chtějí 150 dolarů, tj. cca 3000 Kč. Záruka je 12 měsíců. Menu
nejspíš nebude v češtině. Každý soudruh si musí zvážit, jestli mu to
za to stojí.

Čeho bych se bál, je baterie. Ale to by šlo asi vyřešit výměnou článků
nebo přizpůsobením nějaké současné baterie (např. nokia BL-5C), pokud
je tam teda standardní napětí odpovídající tříčlánkové NiMH baterii
(3,6V) a ne nějaký úlet jako 2,4V, 4,8V atd.

Kdybych nepotřeboval dual sim, klidně bych nosil v kapse nějakou
vykopávku, třeba Siemens C35i nebo Nokii 5110.

P.K.