pre fanusikov make

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Květen 9 16:01:54 CEST 2013

A jejda. Už zase :-(. Omlouvám se za předchozí mail. Nevšiml jsem si, že
verzi píšete, nedočetl jsem.

Za trest* jsem to vyzkoušel a chová se to stejně jako popisujete.
Zkoušeno na Debian Wheezy. GNUmake 3.81.

* V jednom zaměstnání jsem narazil na tři druhy formátů souboru make v
jednom projektu a všechny se jmenovali makefile a jinak nic. Od té doby
se snažím makefile spíše vyhýbat, než to zpravovat, tak to bylo
zábavnější psát dokumentaci.

Bylo tam nmake, omake a GNU make ale jen verze 3.81. Verzí 3.80 to nešlo.

ced