Re: Zápis do flash u PIC18F4685

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 11:16:22 CEST 2013

S akym HW nastrojom to krokujete? To sa mi nejako nezda. Nepouzivam priamo
18F4685, ale podobne, trebars 18F2620 - no s takym niecim som sa nestretol.
Nemate otvorenych nejako vela premennych vo watch window? Otvorene SFR
window? Ale aj keby hej... 30 sekund znamena, ze nieco je zle.

Dňa 9. máj 2013 11:09, Jan Smrz <jan.smrz na email.cz> napísal(-a):