Zápis do flash u PIC18F4685

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Čtvrtek Květen 9 10:35:24 CEST 2013

Vida, ja jsem si rikal, ze to asi neaktualizuje, protoze zobrazeni bylo az
nezvykle rychle.

Chyby to vetsinou nejsou nejake zasadni a lide znali PIC se pres ne lehce
prenesou. Toto je ale muj prvni projekt s PIC a tak je tezsi poznat co je
spravne ci nikoliv.

Par problemu, co ti ted v rychlosti vzpominam:

Datasheet (PIC18F4685):
- Strana 229 (18.0 Enhanced Universal Synchronous Receiver Transmitter EUSART) -
spatne uvadi, ze pro funkci je potreba nastavit bity TRISC, navic to nesedi s
obrazkem 18-3 na strane 238
- Obrazek 15-2 (Compare Mode Block Diagram) spatne uvadi, ze Compare Match mezi
casovacem a ECCPR nastavi CCP1IF (melo byt ECCP1IF). Toto je matouci, protoze
popis modu na strane 175 (ECCP1) module neuvadi (narozdil od ostatnich rezimu)
preruseni pro mod ECCP1M3:ECCP1M0=1010.
- Pokud se zapne interrupt priority, tak jsem dle textu pochopil, ze jsou dva
bity pro povoleni/zakazani preruseni GIEH a GIEL. Jenze zakazani preruseni vyssi
priority zakaze i nizsi prioritu, coz je sice logicke, avsak v textu to uvedeno
neni.
- Neco se spatne ci nekompletni v popisu probuzeni ze sleep modu pomoci RBIF.
Toto se mi ale povedlo vyresit jinak a tak jsem to dale nezkoumal.

MPLAB
- problemy se simulaci programovani flash (viz muj redchozi mail)
- v debug modu s PICKIT3 se nekdy spatne aktualizuji hodnoty nekterych SFR
registru (napr. i LATB a PORTB)
- v debug modu nekdy "zustanou viset" breakpointy, t.j. nektere drive
nadefinovane breakpointy nejdou zrusit
- spatne zobrazovani menu (casto se mi stava, ze pri zobrazeni podmenu se menu
kompletne schova). Takto to dela na nekolika ruznych pocitacich
- je to poooomale (to je spise vlastnost, nikoliv chyba).

J.S.