OT: Hudba a múzy ( Re: Akce na pracovišti (Re: OT: vino (bylo: Re: RE: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů)))

Úterý Květen 7 14:20:42 CEST 2013

Hezké odpoledne,

	tak to by mne tedy zajímalo, co budete říkat na tohle
http://www.youtube.com/watch?v=ftgRO3g5Ve0 mám pocit, že Vás z toho asi
raní mrtvice :-) Není to můj šálek čaje, ale našla jsem to náhodou a
nevěřila vlastním uším :-)

	Pro slabší nátury a estéty: Pozor! Na vlastní nebezpečí!

	Saša Svobodová

PS: To je zajímavé, kolik vláken se dá odštěpit od jednoho technického
dotazu na průtokoměry...