Re: Nabijecka - sleva na TomTop

newlad na centrum.cz newlad na centrum.cz
Úterý Květen 7 13:11:09 CEST 2013

Dobry den, u te moji se funkce konektoru (TTL vystup/termoclanek) prepina softwarove v menu. Pokud je nastavena na teplotu, lze nastavit, pri jake teplote se ukonci nabijeni. Popis je napr. zde:
 www.avacom.cz/manuals/Univerzalni_nabijec_iMAX_B6_Manual_CZ_AVACOM.pdf <http://www.avacom.cz/manuals/Univerzalni_nabijec_iMAX_B6_Manual_CZ_AVACOM.pdf>

Vladimir
> Od: "Ales Filip" <nostromo na khnet.info>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 07.05.2013 08:35
> Předmět: Re: Nabijecka - sleva na TomTop

Dobrý den,

Včera jsem tu nabíječku objednal, a ty převodníky doma mám. Až to
přijde, tak vyzkouším. Ale všude píšou, že by to výstup mělo mít.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora