Re: OT: vino (bylo: Re: RE: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Květen 7 12:27:16 CEST 2013

Tak ja neviem... V jednej firme nerobili nic, lebo tam mali kolektivnu
zabavku rozoberat sukromie a minulost svojich zamestnancov. V dalsej to
bola vianocna traposina, kde islo len o to nazbierat dostatocne mnozstvo
fotiek zamestnancov a v tej tretej som si musel kupit trochu lepsi konak za
vlastne...  :)))

A co sa tyka listovice, ktoru tu tak propagujete v dalsich emailoch, chodil
som na nu rad, ale po tej poslednej vazne uvazujem o tom, ze bola naozaj
posledna. Sediet za stolom s ludmi, kde jeden dava najavo aky som loozer,
dalsi ma problem so ZTP, dvaja krutia nadomnou svojimi krivymi nosmi a ten
posledny si tiez pri kazdej prilezitosti do mna kopne, nie je teda nic
prijemne...

Asi mam mozog naozaj na inej vlnovej dlzke a takato spolocnost mi teda
casom prestala vyhovovat. Ale co uz, ked ina nie je a svet clovek nezmeni...

A.