F konektory

Úterý Květen 7 10:10:06 CEST 2013

Na takto silne kabely se sroubovaci nedelaji, protoze "pridrzna" sila
sroubovaciho konektoru neodpovida  ucelum pro ktere se tyto kabely
zpravidla pouzivaji.
8.5mm je bud prerostly cinsky RG-7 nebo osizena RG11 a co jsem na tom kdy
videl F konktor byl krimplovaci.
Reseni, 6mm sroubovaci a vynechat vnejsi plast.
Krimplovaci konktor a udelejte si pripravek, staci i rozriznuta matka pri
trose snahy by to slo i klestema na RG-59 (ty ma kde kdo, pouzivali se na
Arknet}

Martin