Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Květen 6 21:03:47 CEST 2013

Nevím, kde to víno sháníte, ale bílé víno z Moravy je považováno za
jedno z nejlepších.

Měl jsem od tamtá víno, které jsem upíjel dva dni a to ho byla
čtvrtlitru láhev. Ne, normálně nepiji tak pomalu, prostě bylo tak dobré,
že kvantita byla nahrazena kvalitou. Ještě mám lahvinku, ale zatím jsem
neměl takovou náladu abych si to vychutnal :-)

Někomu jde o to se namotat, někomu o to si užít. Prosím,
nezevšeobecňovat :-)

Osobně, pokud mi v restauraci odpoví na otázku jaké mají víno ‚no
(přeci) červené nebo bílé‘ odpovídám ‚dám si pivo‘. Kromě G12 se dá
dopít snad každé. I když většinou jen jedno.

ced