Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů

Pondělí Květen 6 20:38:56 CEST 2013

Spis to znam da se, da se svarit, da se Prazakum :-P
Ale jinak i na Morave se narazi na vino nepripominajici elektrolyt do
baterky vyjimecne... Ale jak psano, tam se da, u nas kupuju radsi Jizni
import... Nejvic me dostalo vino v Madarsku, kde se v PET 2l da za cca
60Kc koupit vino velmi pitne, po konzumaci 3/4 flasky bez vetsich
nasledku rano (ale vecer namotano spickove) ;-)