kdyz uz je SOT-23 trand kravsky velky - poradite alt ?

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Pondělí Květen 6 13:18:51 CEST 2013

Zdravim,
mam tu uz par let nejake vzorky od Infineonu v pro mne nepouzitelnych
pouzdrech, neco jako
http://www.infineon.com/cms/packages/SMD_-_Surface_Mounted_Devices/TSLP-TSSLP/TSLP-03-09.html?__locale=en
Delaji v tom sice hlavne myslim VF tranzistory, ale urcite i neco
obycejnejsiho. Namatkou BC847BL3.
Je to dost male?
             Tomas