PT1000 + pic 18f

Pondělí Květen 6 09:07:39 CEST 2013

Zas aspon maji presne dany prubeh odporu v zavislosti na teplote, resi
se to tabulkou a aproximaci nebo je definovan polynom pro prepocet
odporu na teplotu.
Ja mel na mysli uz nelinearitu pri mereni odporu, pokud neni pouzit
zdroj proudu ale nejaka forma odporoveho delice z reference prevodniku.
A na to staci jednoducha rovnice pro odporovy delic.